بازدید رئیس جمهور از پایانه توزیع محصولات پروتئینی و کشاورزی امین‌آباد و مرکز توزیع مرغ
رئیس جمهور محترم، وزیر محترم جهادکشاورزی، مدیرعامل محترم سازمان مرکزی از مجتمع انبارهای امین آباد و مرکز توزیع مرغ بازدید نمودند.....

 

 

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، رئیس جمهور از پایانه فروش محصولات پروتئینی امین‌آباد که پس از تکمیل به بارانداز توزیع محصولات کشاورزی ارزان‌سازی شده و بدون واسطه تبدیل خواهد شد، دیدن کرد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان ری از پروژه پایانه فروش محصولات پروتئینی امین‌آباد بازدید کرد.

این پروژه که فاز اول آن با ارائه 18 غرفه به تعاونی‌های تولید و تولیدکنندگان محصولات پروتئینی اجرایی شده است، در صورت تکمیل به باراندازی برای توزیع محصولات کشاورزی به صورت ارزان و بدون واسطه تبدیل خواهد شد.

به گفته دکتر ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی، همچنین با تکمیل و بهره‌برداری از 2 فاز باقیمانده این پروژه، بخش مهمی از توزیع مرغ استان تهران به این پایانه منتقل خواهد شد.
با تکمیل فاز دوم این پروژه 40 غرفه برای خرده‌فروشی محصولات پروتئینی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت و فاز سوم این پروژه نیز مربوط به ساخت سردخانه 3 هزار تنی برای محصولات کشاورزی و پروتئینی خواهد بود.

 

در این بازدید مدیر محترم جهادکشاورزی استان تهران مدیرمحترم تعاون روستایی استان تهران، مدیر محترم حراست سازمان مرکزی، هیات مدیره محترم اتحادیه مرکزی ، رییس جمهور محترم را همراهی نموده و توضیحات لازم در رابطه با این پروژه را ارائه نمودند. 
 
 
 

 

 
 
 https://www.president.ir/fa/142204

شناسه خبرپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: 142204 -

پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 16:19
تاریخ:
1401/11/14
تعداد بازدید:
487
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal