تجهیز شرکت حمل ونقل نوید بار کشاورز
شرکت حمل و نقل نوید بار کشاورز با کمک و حمایتهای بی دریغ و دلسوزانه هیات مدیره و مدیر عامل محترم اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران نسبت به خرید 4 دستگاه کامیون فوتون 8,5 تن M4 از شرکت سایپا دیزل اقدام نموده است.

 

بنا به ضرورت موضوع تجهیز و به روز رسانی سیستم حمل و نقل جاده­ای جهت حمل و نقل محصولات کشاورزی، مواد غذایی، فراورده های لبنی و سایر کالاهای قابل حمل، شرکت حمل و نقل نوید بار کشاورز با کمک و حمایتهای بی دریغ و دلسوزانه هیات مدیره و مدیر عامل محترم اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران نسبت به خرید 4 دستگاه کامیون فوتون 8,5 تن M4 از شرکت سایپا دیزل اقدام نموده است.

این کامیونها با کاربری اطاقدار مسقف چادری بغل باز شو و یخچالدار جهت خدمات رسانی به سیستم حمل و نقل کشوری تهیه شده و ان شاء الله در آینده نزدیک این شرکت به منظور تحقق و پیشبرد اهداف بلند مدت خود در زمینه حمل نقل در نظر دارد تعداد 10 الی 15 دستگاه کامیون جدید مجدداً به ناوگان خود اضافه نماید و با استفاده از توان عملیاتی، مدیریت منابع و مشارکت همکاران شبکه بزرگ تعاون روستایی در توسعه حمل و نقل کشور و شبکه تعاونیهای روستایی در حوزه کشاورزی، دامی و ... و با حفظ منافع ذینفعان دامنه فعالیت خود را گسترش دهد.

تاریخ:
1402/12/20
تعداد بازدید:
143
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal