جلسه مجمع عمومی عادی اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران
جلسه مجمع عمومی عادی اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران در تاریخ 11/2/1402 با حضور نماینده سهامداران از ساعت 9 صبح با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد....

   جلسه مجمع عمومی عادی اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران در تاریخ 11/2/1402 با حضور نماینده سهامداران از ساعت 9 صبح با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

   سپس رئیس محترم هیئت مدیره ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء، حضور آنان را گرامی داشته و خیر مقدم گفته و با انتخاب هیئت رئیسه جلسه مجمع وارد دستور شد.

گزارش عملکرد 6 ماهه دوم سال 1401 توسط مدیر عامل محترم به تفصیل ارائه شد و در ادامه آقای مهندس نیکبخت ریاست محترم هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی نقطه نظرات خود را در رابطه با گسترش فعالیتهای اعضاء شبکه تعاون روستایی، ایجاد شبکه توزیع و همکاری و همدلی تشکلهای تعاون روستایی رهنمودهایی را ارائه نمودند.

جلسه با بحث و بررسی سایر دستورات مجمع و ارائه نقطه نظرات و تصمیم گیری اعضاء در رابطه موارد مطروحه ادامه داشت و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیتهای انجام شده توسط هیئت مدیره و مدیر عامل محترم، جلسه در ساعت 14 با ذکر صلوات خاتمه یافت.

تاریخ:
1402/02/11
تعداد بازدید:
710
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:13
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal